fredag

image13
jag är sjuk. så jag har haft sagan om
ringen maraton vilket jag typ alltid
har när jag är sjuk. Jag har sett alla
filmerna nu och de var lika bra
denna gång. och jag måste bara säga att
Liv Tyler måste vara en utav de vackraste
kvinnorna i världen. Hon ser riktig ut.
inget fejk ansikte som många andra
i media branschen har! she looks good.
 tycker i alla fall jag. och en som mer är
gryymt snygg i de filmerna är ju
Orlando Bloom, Legolas, MUMS. jag
tryckerpå pause när han dyker upp i filmen
så man kan kolla riktigt noga ;D
 
Mamma är med sjuk, så ingen orkar laga mat här hemma. vi har ätit
typ mackor de senaste dagarna. jag är så jävla sugen på RIKTIG mat
så det är inte sant. Kan inte någon komma och steka lax, koka potatis
och göra sås åt mig? snälla?. det skulle jag uppskatta sjukt mycket ;D


nu ska gå och sätta på harry potter :]  
daniel radcliffe <3 ;D

Kommentarer
Postat av: Erik

sätta på hary potter^^

2007-09-19 @ 16:15:38
Postat av: Lina

HA HA ...

Postat av: Pernilla

vad är det här? orlando bloom? ey, don't steel my husband :(

2007-09-27 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback