fight fot it

Glad Påsk allihoppa.
Igår var jag hos min moster och dom hade väll köpt typ 35 kg godis eller något, nja kanske inte men typ i alla fall. dom hade extremt mycket godis och vi tryckte i oss som fan allihoppa, det var gott som tusan. Men på bussen hem mådde jag illa och hade ont i magen och kände mig 3 kg tyngre än när vi åkte in. Så på måndag, imorgon ju :O, börjar mitt nya liv! inget mer godis eller nåt annat onyttigt, jag ska börja jogga som fasan igen och vara ääännu mer på gymmet. HEJJA MIG! :D jag är super taggad. nuu... vet inte hur taggad jag kommer vara om ett par dagar. Men jag ska inte ge upp den här gången! FIGHT FOR THE NICE SUMMER 2008 BODY. höhö.

Kommentarer
Postat av: Andrea

nejmen vilket sammanträffande^^ jag och linda ska hålla ett sånt där förbud för godis och onyttiga saker :D sen så brukar jag jogga ute vid ån på våren jag med så det blir samma här typ :) fast jag gör det mer för att ha bra kondition, den där summer 2008 body kommer det nog inte bli för mig iaf^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback