inget tokio hotel. :(

yeehooo!! det går så bra för mig :D jag har joggat varje morgon den här veckan, okej det är bara onsdag men det är fan bra gjort i alla fall :D och sen har jag vart på gymmet varje dag med. Jag kom nyss hem därifrån nu faktiskt. Det är liite tråkigt väder, jävla äckel snö. :(( jag blir så ledsen, Jag vill ju ha sommar och klänningar!!!
Nåt mer jag är sjukt ledsen över är att Tokio Hotel har ställt in hela sin turne. :( så det blir inget Tokio Hotel i stockholm nästa vecka. :(( jag som hade taggat så. Bill är sjuk så därför är den inställd. Hoppas han blir bra snart och operationen går bra :) nu vettefan vad jag ska göra, jag kanske ska käka lite gröt. det är ju gott, nej inte direkt egentligen men nyttigt. :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHAHAHA jag läste igenom din blogg nu (har missat alla dina uppdateringar :$ sorry...), jag har inte skrattat så mycket på länge! du skriver så himla bra, och jag ser och hör verkligen dig säga alla dom där klockrena kommentarerna! hahaha :)
jag saknar dig! :o

2008-04-07 @ 23:57:24
Postat av: eve

ja klänningar... ja längtar fast man kan ha klänningar nu med... jag använder
de iallfall hahha.. hur e det annrs gumman?

2008-04-09 @ 17:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback