kom igen mamma..?

Efter top model kände jag för att röra lite på mig så jag skuttar upp på vardagsrumsbordet och kör lite hemma yoga. och mamma blir alledeles galen. "GÅ NER FRÅN BORDET! det är jätte bra att du rör på dig Lina men snälla snälla gå ner från bordet! LINA GÅ NER INNAN DU FÖRSTÖR VÅR INREDNING!" mammor alltså, fattar dom inte att det är mycket roligare att göra saker på bordet än på golvet? och vilken jäkla inredning skulle det skada om jag hade sönder?! Vårt ryska porslin? ja för det vore ju vääädligt synd.... eller vår yyypperligt snygga taklampa? jaa tjena.. Mamma borde lära sig att ta lite risker ibland. Nästa gång jag är ensam hemma ska jag köra så jävla mycket yoga på vardagsrumsbordet! SE UPP RYSKA PORSLINET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback