grisar på lekis

skit dag! eller ja klockan är bara 1 så jag vet ju inte om hela dagen blir skit, men hittills har jag nog haft världens sämsta förmiddag. eller nej nu tog jag i som fan. men det var as tråkigt på lekis idag i alla fall. asså endel barn bara tål jag inte! ååååh endel är så eelaka. jag tänker inte gå in på vad dom gjort men usch. fast som tur är så är majoriteten världens bästa ungar! men jag skulle i alla fall behöva en kram så om nån är frivillig så är det bara att komma förbi och ge mig en kram!
ja i alla fall så är det ju jätte fint väder nu och solen skiner och det är varm och skönt. och så hörde jag på radion idag att det skulle bli upp till 25 grader i helgen och då suckar radiopratarna :|||||| är dom knäppa i huvudet?? det är ju huuur skönt som hellst. och mamma suckade också hon som har tjatat om att hon vill ha sol hur länge som hellst, värmen är väll smällar man får ta om man vill ha sol. herrejösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback