jävla tick tack!

tick tack tick tack.. JAG BLIR GALEN, jag HATAR väckar klockor som låter. det är helt jävla omöjligt att sova, jag brukar använda min mobil som väckarklocka men jag går aldrig upp när den ringer. även om jag lägger den en bit bort, för jag vet ju att den stänger av sig själv efter några klingar, sen ringer igen om 9 (av nån underlig anledning?) minuter, och jag låter det vara så i typ en halv timme sen tvingar mamma upp mig. så jag försökte med en väckarklocka idag. jag gick upp när jag skulle, meeeeeeen jag sov ju svin dåligt. usch! vafan ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Jonas

saken är den att mobilen ringer i 1minut, sen slår den på 9 min snooze.. dvs den ringer igen efter totalt 10min om man inte avbryter ringandet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback