katrin<3

för ungefär en månad sen var jag jätte ledsen, och det var inte för att tokio hotel inte kom till stockholm, eller jo dels det, men inte enbart det var för att Katrin Schulam världens bästa bloggerska slutade blogga :| det var så hemskt. jag vart så upprörd, jag pratade knappt om nånting annat i flera dag efter den chocken. (mamma blev galen) i alla fall så knappa jag mig runt lite på internet idag och BAHAAHAHAAA :D gissa vad jag hittade???? KATRINS NYA BLOGG, eller ja samma blogg fast på en annan hemsida från stureplan.se till finest.se biihuuu. jag blev överlycklig. så idag har jag suttit och läst alla katrins inlägg för att komma ikapp lixom. helt underbart! Här kan du läsa hennes blogg! nu ska jag se på andra avenyn see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback