om igår

okej, min blogg har vart nerstängd. men nu kan jag skriva igen. tack och lov. haha xD igår! så skulle jag vara hurtig och träna, jag tog mammas cykel eftersom jag har punka på min, först så gick det finfint med hennes gammla extremt fula cykel, det gick bra enda tills jag blev omkörd av en fjäril :| det gick så jääävla sakta med hennes cykel, så jag kunde lika gärna gå så jag ställde cykeln på stan och gick resten av vägen.
när jag kom fram tränade jag först det gick super bra, har extreeem träningsvärk idag bara.
sen solade jag solarium, och jag råkade somna där inne, jag höll på att skita på mig när ena ögongrejen rammlade av med ett duns, och det första jag ser är lixom en massa lysrör. usch, det var hemskt. efter det hemska simmade jag. det var najs. sen så gick jag hem. SJÄÄÄÄÄÄLVKLART glömde jag bort att jag cyklade till stan, så jag fick snällt gå tillbaka och hämta mammas cykel. suuuck. men jag fick en promenad i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Matilda

MEN DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST <33333

kan man typ inte bli vänner eller så här på blogg.se? skulle fan vara bra jävla nice :)) <3333

Postat av: Mathi

men du måste blogga mer, jag tycker du ska skriva om igår? ASG :DDD<333

2008-06-14 @ 12:34:29
URL: http://mnsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback