utmanad

För 5 år sedan... ... Var jag på klassresa till Göteborg.

För 3 år sedan... ... bytte jag och Moa skola och jag vurpade med hennes moppe samtidigt som hon pratade videosamtal med en kille som såg alltihoppa xD

För 1 år sedan... ... hade jag party och grannarna typ dog av vansinne. xD

För 3 månader sedan...
... fyllde Ari 19, haha.

Igår... ... var det as varmt ute och jag solade ;D

Imorgon... ... ska jag tränaaaa!

Om ett år... ... bor jag i ett annat land, är miljonär och väntar barn! :D

Kommentarer
Postat av: Pownas

Oj, barn redan då? vad taggat du.. ;)

2008-05-11 @ 22:27:31
Postat av: Lina

haha aha jag vet. men jag ska ha massor med ungar :D så bäst att börja tidigt ;D och det där med barn blir det bara om jag är miljonär ;D annars måste jag ju gå i skolan :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback